zaterdag 1 oktober 2011

Opnieuw beginnen

Nieuwe maand, nieuwe kansen. Dit weblog begon ik ruim een jaar geleden, omdat ik meende dat mijn pogingen duurzamer te leven voldoende schrijfstof zouden opleveren voor een aparte weblog, naast een al bestaande van mij. Maar uiteindelijk viel dat wel tegen, twee weblogs bijhouden lukte niet echt.
Mijn eerste weblog is al ruim een maand uit de lucht vanwege een migratie. Telkens denk ik, op basis van de laatste berichten, dat ik snel weer aan de slag kan, maar dat is steeds weer ijdele hoop.
Daarom ga ik dit weblog nieuw leven in blazen. Duurzaamheid wordt niet het hoofdthema van de blogs, maar aangezien ik steeds bewuster probeer te/ga leven, zal dat onderwerp wel regelmatig, misschien indirect, voorbijkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten